loading...
فقط به خاطر تو
samira بازدید : 16 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (6)

عزیز مهربانم سلام

 

همیشه عاشق بمان چرا که عشق تو را به خدا نزدیک می کنند واما یاد خداست که احساس تنهایی نمی کنی.

 نامه ام را با گریه مینویسم اما برای خودم نمی گریم برای انسان هایی  میگریم که گمان می کنند با نابودی زندگی دیگران زندگی تو به آرامش و آسایش بدست می آید برای عزیزی میگریم که دوری از من آن را زجر میدهد.

 

برای تو عزیز مهربانم

 

 چرا که فرصت نشد عشق، محبت،دوستی و وفاداریت را جبران کنم

 

خدایا منو ببخش

من از یأس و نامیدی تن به جدایی ندادم  بلکه نمیخواهم  موجود  یا موجوداتی  را به  مرزمستی بکشم چون من عاشق همه ی انسان های عاشق هستم.

  

کسی که همسشه بیاد توست

امضاء

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شنگول در تاریخ 1392/05/31 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

در ذهن اگر نیافرینمت میمیرم.
از شاخه اگر نچینمت میمیرم.
ای عادت چشمهای بی حوصله ام.
یک روز اگر نبینمت میمیرم.
نفسم هر نفسم فدای توشکلک

این نظر توسط شنگول در تاریخ 1392/05/31 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

همیشه میترسیدم تو را از دست بدهم ، همیشه میترسیدم رهایم کنی ،مرا تنها بگذاری

اما…. تو آنقدر خوبی، که به عشق و دوست داشتن وفاداری

که حتی یک لحظه نیز فکر نبودنت را نمیکنم

همین مرا خوشحال میکند ، همین مرا به عشق همیشه داشتنت امیدوارم میکند
پاسخ : نه بابا
الکی میگی!
مریس عزیزم . میخامت همه جوره

این نظر توسط شنگول در تاریخ 1392/05/31 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

انصاف نیست …

دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی …

و آنقدر بزرگ باشد …

که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی
پاسخ : پس امروز چی بود.
سه دفعه دیدی!

این نظر توسط فتولای در تاریخ 1392/05/30 و 23:56 دقیقه ارسال شده است

ما ز هر صاحبدلی یک رشته فن آموختیم

عشق از لیلی و صبر از کوهکن آموختیم

گریه از مرغ سحر ,خودسوزی ار پروانه ها

صد سرا ویرانه شد , تا دوستی را آموختیم
پاسخ : مرسی عزیز
از شعرت استقبال کردم

این نظر توسط فتولای در تاریخ 1392/05/30 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

سلام
بسیار زیباست.
پاسخ : علیک سلام
بازم مرسی
بازم سر بزن . در آینده نزدیک اگه زنده بودیم گسترده تر میشه

این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1392/05/25 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

بسیار ، بسیار خب بود.
شکلک

پاسخ : مرسی
پاسخ : مرسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ برای شما ساخته شده .اگرپیشنهادی دارید به ایمیل من مراجه فرمایید samira_montazer68@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 955